Wednesday, 8 February 2017

LIFE VS HEART #afterSPM

how can i desc this?

dont know where to express how i felt these few weeks.
now i know that its true when ppl said sch life is more enjoyful, not bcs being a student, but bcs being surrounded by friends whom we want.

-------------tet malay pls----------\\

OKKK

ini hidup aku lepas spm. tak tahu apa cerita hidup kawan yg lain, tapi tengok ok je.
entah, camne cara lagi nak hilangkan apa yg ada. mungkin memang lumrah org yg dilahirkan dalam july berbintangkan horoskop Cancer yang sangat emotionally broken . [pulakkkk!]

nope.
takda salah sesiapa cuma diri ni je yg nak tengok apa akan jadi setiap saat akan datang, tengok dan perhati je. mungkin juga ada rasa sedikit senang tu bila hidup seorang tapi being a lonely person is a very high risk decision tau ! senang je kau boleh stress, senang je kau boleh rasa yg kau langsung tak diperlukan, senang je kau boleh fikir yg 'oh nanti ada lah tu datang cari'. kalau kau sabar, try la .

--dan ....
being lonely juga kau boleh siap kenal dan tahu mana yg kau selesa, bukan sombong tapi ni lah masanya kau kenal org org yg teman kau memanjang masa time sekolah dolu dolu.
😋

HIDUP lepas spm.
HAHA ingat masa sch je ada benda benda camni, tapi sangkaan dan fikiran seorang remaja yg belum habis matang sebenarnya sangat tidak tepat. hidup lepas spm ini lah masa nya yang kau akan rasa macam macam, ok memang best jadi budak bebas, pergi sana pergi sini, ye lah dah habis spm kot! eh lantak aku lah. haha tapi ingat setiap org ada family, dan setiap orang adalah tidak sama.

macam tu juga aku, aku ok je .
cuma agaknya need some self time kot, ye la selama ni duduk rumah je, kawan ada aja lepak keluar tapi lebih fikir nak buat hal sendiri, bukan taknak pun tapi silap aku yg sangat berharap org akan selalu jaga hati aku.
tapi kalau boleh dan mmg taknak pun gaduh gaduh ni, aku kena terima cara macam ni, thats it! aku kena jar diri aku untuk jgn terlalu berharap& jgn terlalu menjaga hati, Buat je ek apa aku nak buat.

                                                                 💣💣💣

org org, kawan kawan,  family yg masih ada sejak sch, yg masih syg sehingga kini,
terima kasih sangat sangat, hopefully nama aku dalam doa kalian.
dan tak lupa buat mereka mereka yg dah banyak dugaan sepanjang berkenalan dgn aku tapi tak blah mcm certain ppl, may Allah grant u a happy life with me in it. TQ 💓


cc; aku pernah jatuh dan aku bangun sendiri, kalau aku jatuh lagi, Allah ada.

with love but no boyfie,
dolphin x


1 comment:

  1. Hi Izzati, I came across your blog and I enjoyed reading your amazing stories. Interested to collaborate? Email me at nurul.aini@my.zalora.com I couldn't find your email so I am leaving a comment to u. Hope to hear soon. Thanks! Ps: this is NOT a spam yah haha :)

    ReplyDelete